• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Deklaration 2018

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Får man fråga hur högt underskott du hade i förhållande till inkomst jag har också ett högt underskott
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

lanaren360

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
27 April 2016
Meddelanden
584
Mottagna reaktioner
235
Poäng
417
Fick min precis, min lön är inte med. Inte heller vart jag är anställd, ser ut som något är väldigt fel med min xD fan också haha.
 

Norreborre

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 Augusti 2015
Meddelanden
898
Mottagna reaktioner
349
Poäng
497
Har inte fått min deklaration än. Jag kommer landa på runt 70000 i underskott och därmed få runt 20-25 tillbaka på skatten. Jag är i ganska akut behov av lite pengar. Går det acceptera underskottet och få pengarna till påsk. Sen ändra underskottet och betala tillbaka i april/maj så man hinner minska den innan allt uppdateras på UC. Vill ha runt 50000 i underskott vilket är en minskning från förra året vilket borde se ut att det går åt rätt håll för långivarna vid ett eventuellt samlingslån i höst.
 

2pac

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
23 Juni 2017
Meddelanden
1 684
Mottagna reaktioner
1 184
Poäng
867
Har inte fått min deklaration än. Jag kommer landa på runt 70000 i underskott och därmed få runt 20-25 tillbaka på skatten. Jag är i ganska akut behov av lite pengar. Går det acceptera underskottet och få pengarna till påsk. Sen ändra underskottet och betala tillbaka i april/maj så man hinner minska den innan allt uppdateras på UC. Vill ha runt 50000 i underskott vilket är en minskning från förra året vilket borde se ut att det går åt rätt håll för långivarna vid ett eventuellt samlingslån i höst.


Jag har inte heller fått min än
 

jobaby

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
25 Oktober 2014
Meddelanden
377
Mottagna reaktioner
327
Poäng
477
Då kom mitt besked i kivra.. får tbx 908 kr brukar få runt 20-30 tusen tidigare innan jag hade skuldsanering så det är en del ränta man betalt...
 

tröttmössa

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
13 Juni 2014
Meddelanden
782
Mottagna reaktioner
281
Poäng
457
Nu har jag fått min och blir att betala in ca:6000 jag är glad det inte var mer
 

FoxLite

Kunnig medlem
Poäng: 187
Blev medlem
16 September 2016
Meddelanden
114
Mottagna reaktioner
52
Poäng
187
argh vilken tid det ska ta att få deklarationen! :)

Hade underskott på 88k förra deklarationen och har kört jämkning på samma underskott från maj - dec förra året. Det var en räddning som har låtit mig betala av väldigt mycket så jag har kunnat sänka mina skulder rejält. Tyvärr så tror jag att underskottet har ökat rejält då det tog tid att lyckas vända skutan och det är först nu i år som det är på väg åt rätt håll. Men vi får se... snart hoppas jag!
 

lanaren360

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
27 April 2016
Meddelanden
584
Mottagna reaktioner
235
Poäng
417
Så vad gör man om lönen inte är med på deklarationen. Den är i princip blank förutom ränta och lite oljeaktier på avanza.

Arbetsgivaren som varit sen med att lämna in kontrolluppgifter ?
 

Lize

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 707
En av våra mest kunniga
Blev medlem
30 Januari 2013
Meddelanden
3 129
Mottagna reaktioner
2 509
Poäng
1 707
Så vad gör man om lönen inte är med på deklarationen. Den är i princip blank förutom ränta och lite oljeaktier på avanza.

Arbetsgivaren som varit sen med att lämna in kontrolluppgifter ?
Har du inte fått en kopia på kontrolluppgiften från din arbetsgivare?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp